U fabbricante cinese hè statu chjamatu "l'Apple Cinese", tuttavia pare chì tuttu ùn sia micca in u so favore durante questu annu 2016. Ancu s'ellu hà fattu quasi u so rumore cum'è l'altri anni, a realtà hè chì a salute in termini di vendite di a cumpagnia hè peghju chè mai. Xiaomi vede e so vendite calà durante u 2016, i so dispositivi mobili sò venduti 38% menu di l'annu passatu. Questa prima metà di l'annu hè disastrosa per Xiaomi, senza più, a cumpetizione in Cina hè brutale, è i dispositivi chì offre ultimamente ùn sò micca cusì caratteristici o micca boni cum'è in u passatu, Serà a fine di Xiaomi?
A cumpagnia asiatica hà patitu una calata di e vendite chì tocca u 40% durante stu primu semestru secondu a ditta analista IDC. I so terminali ùn ghjunghjenu sempre micca à i mercati occidentali, induve presumibilmente cesseranu di esse attrattivi per via di l'imponente crescita di u prezzu quandu si paganu i diritti è e tasse currispundenti. Tuttavia, u fattu chì i so prudutti ùn sò micca ufficialmente rapprisentati ùn permette micca à i media occidentali di parlà è di parlà di l'impresa, senza parlà di i canali alternativi di acquisizione di tutti i tipi di dispositivi di l'impresa, perchè ricordemu chì Xiaomi fabrica ancu braccialetti è scale intelligenti, frà parechje altre cose ...
Questa calata di e vendite ùn hè micca nova, hà principiatu l'annu scorsu, quandu aspettavanu a vendita di 100 milioni di dispositivi, è eranu solu 70 milioni. Qualcosa cum'è ciò chì hè accadutu à Nintendo cù a Nintendo Wii U, una sopravvalutazione di e vendite, chì finiscenu in munzelli di magazzini invenduti è un fiume di soldi chì cade per l'uffizii Xiaomi. Sicondu IDC, Xiaomi hà persu assai putere in Cina, u so mercatu principale, è a moda hè passata, avà altre marche cum'è Oppo è Meizu crescenu à un livellu incredibileSenza parlà di Huawei, una sucietà cù raprisentazione è prestigiu internaziunale Pò esse ora di dì addiu à Xiaomi cum'è a sapemu.
Sianu the first to comment