Qualchì mese fà, simu svegliati cù a nutizia di l'annullamentu tempurale di a serie Casa di e Carte, una di e stelle di l'ultimi anni di u serviziu di video in streaming Netflix. u mutivu ùn era altru ch'è l'accusazioni di fastidiu sessuale chì Kevin Spacey avia ricevutu, u principale prutagunista di a serie, da unu di i prutagunisti di a nova versione di Star Trek: Scuperta, ancu dispunibile in Netflix.
Sicondu Anthony Rapp, Kevin Spacey l'hà molestatu sessualmente in u 1986 quandu avia solu 14 anni. Dapoi avà, u numeru di accusazioni da questu attore hè aumentatu. Netflix hè statu ubligatu à scartà cun Kevin Spacey è rivindicallu annullò temporaneamente a serie, pocu dopu dichjarendu chì a nova stagione seria l'ultima di sta seria riesciuta.
Parechji mesi dopu è dopu avè annunziatu, cum'è aghju dettu in u paràgrafu precedente, chì a serie continuerà per una stagione in più, almenu inizialmente, Netflix hà ghjustu publicatu u primu teaser per a sesta è ultima stagione, induve Robin Wright piglia u cumandamentu cum'è protagonista assolutu in u rolu di Claire Underwood. A premiere di sta sesta stagione hè prevista per u vaghjimu se tutti i termini sò rispettati.
Netflix hà apprufittatu di a celebrazione di l'Oscars 2018 per lancià a prima preview di l'ultima rata, a sesta. Sta sesta stagione Serà cumpostu da solu 8 episodi, paragunatu à 13 di tutte e stagioni passate è chì servirà per chjode a serie chì hà avutu tantu successu per u serviziu di streaming video più pupulare in u mondu.
L'ultimi rumori ligati à Netflix suggerenu chì a cumpagnia puderia pensà à a pussibilità di creà un spin-off, Ancu se à u mumentu ùn sò più chè rumori, allora duveremu forse aspettà qualchì mese, finu à a premiere probabilmente, per vede se Netflix vole sempre sparghje a gomma.
Sianu the first to comment