Cù avvicinà bars sonori attraversu i porti HDMI è a so evoluzione cù qualchì accoppiamentu è capacità sonore intelligente, avà più chè mai a maiò parte di l'utilizatori sceglienu di muntà sistemi di teatru in casa à un prezzu assai più prezzu, qualcosa chì una volta, in l'era "analogica" era qualcosa cù un costu quasi pruibitivu.
In questa casa ci piace à mustrà vi tutti i generi di alternative, è luntanu da i prudutti di alta gamma chì finu à avà vi avemu mostratu in u settore Home-Cinema, Vi portemu l'analisi approfondita di a soundbar TCL TS6110 home theater, vedemu cumu si comporta è quali sò e so caratteristiche più eccezionali.
Index
Materiali è cuncepimentu
TCL hè una marca ricunnisciuta in a sezzione multimediale, ancu se avemu ancu vistu dispositivi mobili lanciati da a marca, a realità hè chì hè sempre stata cunnisciuta per i so televisori cun un bonu valore per i soldi è ancu per i so prudutti audio, questu ultimu essendu quelli chì oghje ci anu purtatu quì. In questu casu, TCL per adattà u prezzu à u massimu ùn abbanduneghja micca di solitu un cuncepimentu accettabile, è hè ciò chì hè accadutu cù questa unità chì avemu testatu.
- Dimensione di a soundbar: 800 x 62 x 107mm
- Dimensione di u Subwoofer: 325 x 200 x 200m
- Pesu di a barra: 1,8 Kg
- Subwoofer Peso: 3 Kg
Fattu interamente in plasticu neru, cù un rivestimentu tessile in fronte, hà una bona presa nantu à u fondu per minimizà e vibrazioni. A parte superiore hà un selettore multimediale tattile, mentre chì daretu à u tessile un pannellu LED hè piattu di culori chì indiceranu u vulume è u tippu di cunnessione. In daretu ci sò e cunnessione chì parleremu più tardi. Dimensione ancu abbastanza ristretta per u Sub, ancu se in questu casu cun un pesu notevolmente più altu ch'è a barra sonora è pastiglie di gomma per minimizà a cunnessione.
Connettività è cunfigurazione
Partemu da a sezione di cunnessione, Prima di tuttu, mettimu in risaltu chì a soundbar include un sistema di cunnessione senza filu Bluetooth 4.2, senza dimenticà u fattu chì a so cunnessione principale deve passà per u portu HDMI di u fondu o, in mancanza, l'entrata audio ottica. Tuttavia, per i più rudimentarii, un portu USB hè ancu inclusu chì ci permetterà di cunnesse fonti audio è ancu una vechja ma micca menu tipica cunnessione AUX di 3,5 millimetri.
- Bluetooth 4.2
- AUX 3,5mm
- Portu USB
- Ottica
- HDMI ARC
U Sub per a so parte hà una cunnessione cumpletamente automatica è wireless cù a soundbar per un solu buttone d'abbinamentu chì smetterà di lampà quandu sta cunnessione hè stabilita. Quellu ci ferà risparmià un cavu, micca u cavu d'energia, chì serà indipendente. A cunfigurazione hè abbastanza sèmplice, postu chì darà sempre a priorità à l'ingressu audio attraversu a cunnessione HDMI, però, serà sempre necessariu aduprà u cuntrollu di a barra sonora per u restu di e funziunalità, al di là di alzà è abbassà u vulume di a televisione, ciò chì pudemu fà cù u listessu cuntrollu.
Semu deve esse nutatu chì Dui supporti sò inclusi in u pacchettu chì ci permetterà di adattà a barra sonora direttamente à u muru, è dinò una carta chì servirà da schema quandu si facenu i fori currispundenti in u muru. Qualcosa di rimarchevule cunsiderendu a fascia di prezzu in a quale hè u pruduttu.
Caratteristiche tecniche
Dopu avè dettu tuttu ciò chì sopra, cuminciamu menzionendu chì u portu di cunnessione HDMI hà a tecnulugia ARC, iè, fermemu in un HDMI 1.4. Per a so parte, ci permetterà d'interagisce cù u cuntrollu di a televisione direttamente nantu à a barra sonora, è ancu di invià è riceve informazioni trà i dui dispositivi, è questu hè un vantaghju notu. Per a so parte, sta soundbar ùn hà micca una cunnessione wireless superiore.
Avemu un Capacità massima 95db currispondente à a so putenza massima 240W. Micca male per una soundbar cun un pesu cusì ristrettu. À u livellu di cumpatibilità chì avemu 5.1 virtualizazione da esse furnita da Dolby, a realità hè chì malgradu u fattu chì l'audio hè assai dissecatu da u fronte, a virtualizazione face u so travagliu è hè abbastanza piacevule senza esse rimarcabile. Tuttavia, u cumandimu ci permetterà d'alternà trà trè equalizazione per-cunfigurazioni per mumenti specifichi cum'è: Cinema, TV è musica.
Esperienza d'utilizatore è qualità audio
A cosa più impurtante in stu tipu di produttu hè sempre a qualità di l'audio, soprattuttu quandu si parla di un prezzu inferiore, induve pudemu truvà quasi tuttu. A realità hè chì sottu à 150 euro sta soundbar rispetta, in particulare per l'addizioni. Ci offre bassi abbastanza eccezziunali è indipendenti grazia à u subwoofer indipendente, Qualcosa chì unu s'aspetta da sti tippi di prudutti, tuttavia, sò generalmente inclusi perchè u bassu "copre" precisamente altri difetti in a qualità di l'audio, qualcosa chì ci si aspetterebbe.
U sonu hè un pocu piattu quandu si parla di televisione è musica, manca un pocu di più dinamica, allora si ricorda di u prezzu è si ricorda chì si pò dumandà pocu di più. In u casu di a riproduzione musicale, hè difesa notevolmente, tuttavia, quandu si tratta di ghjucà filmi qualchi bassu pò camuffà u dialogu, è questu hè specialmente problematicu di notte, in questu casu duvete ghjucà cù i modi di cunfigurazione predeterminati cù u telecomandu.
In corta Truvemu un pruduttu abbastanza tondu cunsiderendu a so gamma di prezzu-qualità, ci permetterà di gode di u teatru in casa in cundizioni abbastanza boni è ancu di cunsultacci cù u so livellu audio estremamente putente. Poche alternative mi accadenu in questa fascia di prezzu chì includenu u montaggio murale, un subwoofer wireless separatu, è HDMI ARC. pudete dà un ochju à Amazon da 150 euro, è in propiu Situ TCL.
- Valutazione di l'editore
- 4 stelle
- Excelente
- TS6110
- Recensione di: Miguel Hernandez
- Mandatu in:
- Ultima mudificazione:
- Design
- Qualità audio
- cunfigurazione
- Connettività
- Portabilità (taglia / pesu)
- Qualità di prezzu
Runzinu
- Materiali è cuncepimentu abbastanza eleganti
- Facilità di cunfigurazione cunsiderabile
- Subwoofer indipendente è virtualità Dolby Audio 6
- U prezzu
Contras
- Un pocu sonu pianu
- Bass pò sovrappone u dialogu
Sianu the first to comment