L'impresa asiatica LG cuntinueghja à prufittà di i ghjorni à l'iniziu di u CES, è di novu ùn hà micca surprisatu di novu cù a presentazione di un novu televisore. Ghjorni nanzu, LG hà presentatu u primu TV da 88 pollici, cù risoluzione 8k è tecnulugia OLED. Hà presentatu ancu un prughjettore cù risoluzione 4k è 150 pollici. Avà hè u turnu di un televisore chì si rotula nantu à ellu stessu, un televisore cù 65 pollici di dimensione, cumpatibile cù risoluzione 4k è ancu integra u sistema di sonu, i diffusori, nantu à u schermu, facendu una di una versione aggiornata di u sistema Crystal Sound Tech, chì prima era stata aduprata da a Sony giapponese in alcuni di i so mudelli OLED.
A tecnulugia di a Tecnulugia Crystal Sound aduprata da LG hè una versione più aggiornata, uscita 3.1, di quella chì Sony hà adupratu finora, uscita 2.1, è permette micca solu di includere u sistema audio in televisori, ma dinò ci permette di aduprà lu nantu à u schermu LCD, per i monitor di scrivania è ancu per i laptop cusì chì i lucutori da avà in poi diventeranu un articulu di collezzione, almenu in stu tipu di pruduttu.
Quattru anni fà, LG hà introduttu un schermu di 18 pollici cù a tecnulugia OLED capace di rotulassi nantu à sè cum'è un ghjurnale è hà prumessu chì e versioni future ci offririanu una dimensione più grande. Micca prima dettu chè fattu. À u mumentu, è hè cumunu in tutte e presentazioni chì LG face, u prezzu ùn hè micca statu divulgatu, dunque duveremu tene un ochju nantu à u CES, è aspettà chì a sucietà faccia a presentazione ufficiale di stu novu centru di divertimentu pieghevule chì probabilmente costerà un rene è una parte di l'altru.
Avà duvemu solu vede cumu a cumpagnia coreana LG pruvà à implementà sta tecnulugia in i dispositivi mobili.
Sianu the first to comment