Questu hè un blog tecnologicu è l'unicu riferimentu chì pudemu fà à l'ecunumia hè legatu à unu di i metudi chì in questi ghjorni sò aduprati per cuntrullà e minacce pussibuli chì puderebbe soffre. Nanzu vi avemu infurmatu nantu à una di l'armi chì, per via di a popularisazione di i droni, Si mette à a moda induve si tenenu eventi induve si riuniscenu migliaia di persone per evità attacchi à sorpresa. L'arme anti-drone pare esse diventate una di più quandu si tratta d'organizà a sicurezza di sti tippi di eventi. L'ultimu avvenimentu induve sta arma hè stata vista hè in u Forum Economicu Mondiale tenutu in Davos.
I droni ci permettenu di ottene vedute spettaculari chì altrimenti saranu quasi impussibili, a menu chì ùn avemu un elicotteru o soldi per pagà un viaghju in questu. Ma purtroppu hè diventatu ancu, è cum'è era purtroppu d'esse previstu, nantu à un dispositivu chì diventa sempre di più pupulare trà i terroristi islamici, chì li usanu per fà bombardamenti.
Durante a celebrazione di stu Forum, a pulizza svizzera hè stata vista cù stu tippu d'arme anti-droneArmi chì ùn sparanu micca veramente ma stumacanu a cumunicazione cù u trasmettitore per piglià automaticamente u cuntrollu per sbarcà. Una volta ricevutu u signale sturditu, u pruprietariu perde a pussibilità di pudè cuntrullà dinò u dispusitivu.
Dapoi u principiu di l'annu scorsu, i Stati Uniti anu vulsutu tene tutti sti dispositivi sottu cuntrollu è lanciatu una nova legge in a quale tutti i dispositivi di volu devenu esse registrati da un telecomando in modu obligatoriu quandu sò venduti, per ch'ellu sia più faciule d'identificà u pussibile infrazzatore in casu di decide di dà un usu per u quale ùn hè micca destinatu.
Sianu the first to comment