Hè chjaru chì l'aghjurnamenti di l'ultima versione di u sistema upirativu Android piglianu troppu tempu per sparghjesi trà i sfarenti pruduttori, operatori è infine smartphones. S'ellu ci hè una impresa chì di solitu ùn piglia troppu tempu per aghjurnà i so terminali, hè Sony. L'impresa giappunese principia l'aghjurnamenti di i dispusitivi Sony Xperia X è X Compact per Android 7.0 Nougat sta settimana è ancu se hè vera ùn hè micca dispunibile per i dispositivi in Europa oghje, serà prestu.
Sony ùn travaglia micca i tempi migliori in termini di vendite di i so dispositivi, qualcosa chì tutti sapemu digià abbastanza bè se simu un pocu attenti à queste marche, ma ùn ci vole mai cunsiderà chì sta sucietà sia finita malgradu i numeri di vendita di smartphone. Ghjustu eri avemu vistu una di e prime foto di ciò chì serà u 2017 Sony XA. Ancu s'ellu ùn pare micca chì averà grandi cambiamenti estetichi se mostra chì a marca vole cuntinuà à luttà in questu settore.
Ma lasciemu da parte i rumori è andemu cù l'aggiornamenti chì lancianu per i so terminali è in questu casu anu principiatu in Sudamerica, Russia, Turchia, Australia è Vietnam per u Sony Xperia X è X Compact. Hè previstu chì prima di a fine di l'annu o à u principiu di u prossimu cumincià à esse lanciatu per l'utilizatori in i Stati Uniti è in u vechju cuntinente, allora fate attenzione à e nutizie chì pudemu prestu avè nutizie à stu riguardu.
Sianu the first to comment