Dopu avè prisentatu u Doogee S98, a cumpagnia travaglia nantu à ciò chì serà a versione Pro di u stessu dispusitivu. Ne parlemu Doogee S98 Pro un dispusitivu chì differ da u S98 in dui rùbbriche assai specifichi.
Da una banda, truvamu u disignu, a Disegnu inspiratu alien nant'à u spinu di u dispusitivu, un disignu chì hè sustinutu da u disignu di u modulu di càmera è e linee fini chì disegnanu a forma classica di l'alieni.
Lasciandu da parte u disignu, un altru puntu di differenziazione cù a versione normale hè u lente termica ciò chì include. In più di u sensoru principale di 48 MP è u sensor di visione notturna di 20 MP, a terza lente di stu dispusitivu include un sensoru termale chì permette di detectà ogni ughjettu chì dà calore.
A lente termica incorpora a sensor infi ray cù una risuluzione più altu ch'è quella di i dispositi dedicati à detectà l'uggetti chì emananu calore è chì anu nicchie di mercatu assai specifiche.
Questa lente usa una freccia di l'imaghjini di 25 Hz à uttene l'imaghjini più nitide pussibile aiutà à truvà umidità, perdite d'acqua, alte temperature, currenti d'aria, curtcircuiti...
Grazie à l'algoritmu Double Spectrum Fusion, u dispusitivu ci permette sovrappone l'imaghjini di sensori principali è quellu chì si usa per detectà l'uggetti chì emananu calore.
In questu modu, l'utilizatore finale pò aghjustà u livellu di trasparenza desiderate è truvà induve si trova u prublema.
Prezzu è dispunibilità
A cumpagnia pensa à lancià u Doogee S98 Pro in u mercatu principiu di ghjugnu. Se vulete ottene più infurmazione nantu à stu dispusitivu, in più di cunnosce tutte e specificazioni chì ci hà da offre, vi invitu à fà un ochju à u situ web di Doogee. S98Pro.
Sianu the first to comment