A cumpagnia coreana LG hè spende una quantità enorme di soldi in publicità per anticipà l'arrivu di u so LG G6 chì serà in MWC u 26 di ferraghju in Barcellona. Quellu appuntamentu speciale averà alcuni smartphones chì ùn pudemu micca disprezzà in alcun modu.
Avemu un altru teaser da u fabricatore coreanu chì si basa sta volta nantu à i cambiamenti in u Interfaccia LG UX 6.0, Quellu stratu persunalizatu chì l'utilizatore duverà trattà quandu hè cù u so novu acquistatu LG G6. Ci hè dighjà uni pochi di teasers in sti ghjorni passati per prufittà di Samsung.
È hè chì a marca coreana hè decisa à prufittà di l'assenza di u Galaxy S8 in MWC 2017, per pusiziunassi cù u so LG G6 cum'è unu di i telefoni più impurtanti di l'appuntamentu in Barcellona. Fà bè, postu chì Samsung, cù quellu di u chip Snapdragon 835, hà lasciatu un spaziu chì sarebbe idiota di ùn prufittà di ellu.
Da u video teaser publicatu da LG, ùn pare micca chì a cumpagnia coreana hà da fà cambiamenti drastichi à l'elementi d'interfaccia o UI. Invece si hè focalizatu annantu ottimisate l'interfaccia per prufittà di a nova risoluzione 18: 9 FullVision di LG G6; unu di i dettagli più interessanti di stu telefunu è chì serà focalizatu nantu à a riproduzione multimediale, postu chì parechje serie TV sò state registrate in stu furmatu.
LG hà dettu cambia à l'app camera, chì implementerà un Modu Quadratu chì sparerà catture in un furmatu 1: 1, è ancu un Modu Alimentariu chì migliurà i culori è a saturazione quandu sò fotografie di quellu tippu. Cù u telefunu unu puderà filmà l'imagine «swuare», per mette li inseme in un carta da parati collage. Una altra peculiarità di a camera hè chì serà capace di creà GIF da e foto in a galleria.
Sapemu dighjà, u 26 per u frivaru serà u ghjornu di u G6 à u Mobile World Congress; quì avete tutte e vostre informazioni.
Sianu the first to comment