Una di e novità di u LG G6, è chì và contr'à alcune di e caratteristiche più impurtanti di i flagship di LG, hè chì ùn averà micca batteria amovibile per u benefiziu di a resistenza acqua, una di e qualità di una grande parte di i prudutti high-end di diverse marche.
Un cambiamentu cum'è accade cù u cuncepimentu di u telefunu chì pudemu avà vede da tutti l'anguli pussibuli in una nova fuga. U LG G6 hè u flagship di u fabricatore coreanu per a prima mità di 2017, è hà digià un tutta a cumunità Android eccitata da alcuni di i so boni modi.
Una nova fuga mostra à u G6 da ogni angulu, chì ci dà a megliu visione pussibule di ciò chì serà stu telefunu quandu serà presentatu u 26 di ferraghju à u Mobile World Congress.
Da queste immagini pudete vede quelle lunette di dispositivi sottili Chì ti mette in una pusizione abbastanza speciale quandu si tratta di cuncepisce. A cima è u fondu parenu assai cumpatte, mentre chì e lunette laterali sò à pena notevuli postu chì sò abbastanza fini. Quellu quadru metallicu pò esse vistu à tempu à a linea in cima per l'antenna. L'anguli arrotondati si vedenu ancu facilmente.
U fondu di u dispositivu hè carattarizatu da quella parrilla parrilla è da u portu USB Type-C. In a zona superiore hè u Presa audio da 3,5 mm cù quale LG cuntinueghja à scumette nantu à sta cunnessione per ùn lascià fora i milioni di persone chì anu a so cuffia.
A fine nantu à u spinu hè metallo spazzolatu. U sensoru di l'impronta digitale hè situatu in u listessu spaziu cum'è u buttone di accensione, cum'è u precedente LG G5. È ciò chì hè chjaramente visibile hè a cunfigurazione di doppia camera.
E specificazioni cunnisciute oghje sò e so Schermu 5,7 ″ 1440 x 2880, chip Qualcomm Snapdragon 821 è resistenza à l'acqua.
Sianu the first to comment