Parechje opinioni di l'utilizatori è di l'esperti in u mondu di l'informatica accunsenu chì MacOS hè u sistema operatore più solvente è efficiente in u mercatu. Apple hà rializatu chì u so sistema hà assai menu incidenti cà u so cuncurrente direttu, Windows. Ma questu ùn implica micca chì hè liberu di errori è oghje vulemu parlà di quellu chì pò esse abbastanza cumuni è a manera di risolve. Si tratta di quella situazione aggrada induve u vostru Mac ùn ricunnosce micca un discu duru esternu. Questu hè problematicu, frà altri cose, perchè ùn pudemu micca accede à l'infurmazioni chì avemu bisognu.
In questu sensu, andemu à rivisione e cause chì ponu generà stu scenariu è e pussibuli suluzioni chì avemu a manu per risolve.
Index
Perchè u mo Mac ùn ricunnosce micca un discu duru esternu?
I mutivi per quessa chì un Mac ùn ricunnosce micca un discu duru esternu pò esse assai diversi è avè a so origine in diversi fattori. Dunque, hè necessariu di fà un prucessu di risolve u prublema chì ci permette di truvà rapidamente a causa, di prupone immediatamente una suluzione adatta. A fonte di u prublema trà u Mac è u discu esternu pò esse in u dispusitivu stessu, cablaggio, o aspetti software.
In questu modu, se cunnette un novu discu duru à u vostru Mac è ùn u ricunnosce micca, duvete verificà chì u cable ùn hè micca danatu, chì u discu ùn hè micca difettu è, invece, chì u sistema di schedari hè supportatu. da u sistema upirativu Apple. Eccu i passi da seguità per truvà a fonte di u prublema è dà una suluzione.
Chì pudete fà se Mac ùn ricunnosce micca u discu duru
Verificate u cablaggio
U primu passu in u prucessu serà di verificà u cable cù quale avemu cunnette u discu à l'urdinatore. Pò esse un passu simplice è ovvi, ancu di più quandu avete un discu esternu novu acquistatu, però, i risultati puderanu dà una vera sorpresa. I cables di sti dispusitivi ùn sò micca esenti da prublemi di fabbrica o deteriorate cù u tempu. Dunque, hè impurtante di verificà chì, veramente, funziona bè per cuntinuà à u passu prossimu.
Per fà sta validazione, basterà à cunnette un altru discu cù u listessu cable.
Verificate chì u discu funziona
Se u cable hè in bona cundizione è funziona bè, allora avemu da guardà u discu. L'idea hè di mette in risaltu chì u prublema hè quì è per quessa, ciò chì duvete fà hè di cunnette u discu esternu à un altru urdinatore, per verificà s'ellu a ricunnosce.
Turn to Disk Utility
Disk Utility hè un strumentu di i sistemi operativi Mac chì u scopu hè a gestione è l'amministrazione di l'unità di almacenamento chì cunnettamu.. In questu sensu, da quì pudemu uttene infurmazioni nantu à ciò chì succede cù u discu è ancu uttene aiutu per risolve.
Apri u Utilità discu da Launchpad è poi verificate cumu si vede in u pannellu à u latu di a manca induve l'unità cunnessi sò visualizati. S'ellu pare disattivatu in grisgiu chjaru, significa chì u sistema ùn hà micca pussutu muntà o leghje u discu, cusì ùn pudemu micca accede à l'infurmazioni.. In questu casu, pudemu ricurdà à una altra opzione di l'Utilità di discu, cunnisciuta cum'è First Aid, chì farà una scansione è ci dice ciò chì succede è ciò chì pudemu fà.
U sistema di fugliale
Questu hè unu di i fatturi più problematici è più pertinenti quandu un Mac ùn ricunnosce micca un discu duru esternu. U sistema di schedari hè a manera logica in quale u discu strutturà u spaziu di almacenamentu in modu di mantene e dati è permettenu di leghje, è ancu di gestisce l'infurmazioni.. In questu sensu, sè vo avete un discu duru esternu furmatu cù un sistema di fugliale micca supportatu, u vostru urdinatore ùn ricunnosce micca. Questu hè assai cumuni quandu pruvate di cunnette un discu chì avemu usatu in Windows cù u formatu NFTS.
Per riparà questu, avete bisognu di furmà u discu duru esternu selezziunate un sistema di schedari supportatu da Mac cum'è HFS+ o exFAT.. Pudete facilmente fà questu da Disk Utility, per fà questu:
- Apri u Utilità discu.
- Selezziunate u discu duru esternu in u pane di manca.
- Cliccate nant'à a tabulazione «Delete".
- Selezziunate u furmatu HFS + o exFAT.
- Cliccate nantu à l'opzione «Delete» per eseguisce u furmatu.
Cù questi 4 passi, pudete truvà rapidamente a fonte di u prublema trà u vostru discu esternu è u vostru Mac. U prucessu hè veramente simplice è duvemu esse assai attenti à u sistema di schedari, postu chì, in generale, sti inconvenienti sò dovuti à prublemi di cumpatibilità. Sapendu chì ci sò sistemi di schedari per Mac, per Windows è ancu cumpatibili cù i dui, pò aiutà à capisce assai megliu cumu si tratta di queste situazioni.
Sianu the first to comment