I centri multimediali cù varie pussibilità crescenu, soprattuttu dopu à l'imposizione da Apple di Apple TV, un dispositivu cù parechje capacità. Questu hà fattu chì u mercatu si dumandassi s'ella era ora di supplementà i nostri televisori cù putenti dispositivi capaci di fà tutte e funzioni multimediali è di divertimentu chì l'usu mediu puderia dumandà. Nvidia hè specialista in questu, hè per quessa preparate dui TV Android Nvidia Shield per l'annu 207, in dimensioni diverse è cù un novu telecomandu per chì pudemu ghjucà da u divanu. Parlemu un pocu di più nantu à stu novu dispositivu Android TV da Nvidia.
I centri multimediali diventanu pupulari à pocu à pocu, è Nvidia hà una reputazione assai bona quandu si tratta di stu tippu di materiale, è a so gamma Shield hà dimustratu un'efficienza è una putenza grafica chì ùn pudemu guasi truvà in alcun altru dispositivu di scrittura. Android. Hè per quessa chì hà da lancià a seconda generazione di u so Android TV cù l'intenzione di fà piacè à l'utilizatori, Serà durante u CES 2017, cume parechji di noi ci aspettavamu, induve vedemu u megliu di u 2017 in termini d'elettronica di cunsumu, è a seguiteremu in diretta.
Stu novu dispositivu puderà ghjucà in risoluzioni 4K oltri a tecnulugia di sustegnu HDR chì hè diventatu cusì pupulare in i sistemi di divertimentu cum'è a PlayStation 4. D'altra parte, tuttu indica chì a GPU chì move l'apparechju puderia esse a stessa versione di u Tegra X1, ancu se ùn ci sorprendereiamu s'ellu ci fussinu picculi migliuramenti. Ci saranu duie impostazioni di Android TV, unu cù 16GB è un altru cù micca menu di 500GBda quì e duie dimensioni. Infine, videremu un novu cuntrullore per i più gamers, chì piacerebbe i ghjochi arcade è ancu l'emulatori dispunibili.
Un cummentariu, lasciate u vostru
1 manca in u 2017