Uni pochi ghjorni fà vi parlavamu di u prublema chì soffrenu i sistemi Google Cast (Chromecast) da a cumpagnia Ùn siate male, per i quali saturanu e cunnessione Wi-Fi di parechje case. Stu prublema ùn hè micca a prima volta chì hè presentatu aduprendu un sistema simile, postu chì per esempiu, i sistemi iOS anu avutu prublemi anni fà cun cunnessioni Wi-Fi da certe cumpagnie.
Tuttavia, Google hà da travaglià per risolve stu picculu prublema, a cumpagnia hà riesciutu patch u bug, allora sè avete un Chromecast hè un bonu tempu per aghjurnà lu.
Google hà scrittu un post di blog in u quale hà annunziatu chì u prublema hè statu identificatu prestu è chì i so ingegneri anu dighjà travagliatu per risolve lu, avemu immaginatu chì duverebbe esse un prublema "minore" ma chì hà veramente influenzatu l'usu è soprattuttu l'esperienza di l'utente, postu chì a cunnessione Wi-Fi in case ùn gode micca di una salute è di una reputazione chì permette u lussu di distribuisce a cunnessione in ogni locu, ancu sì in Spagna i router à duie bande chì prufittanu di a cunnessione 5 GHz cumincianu à esse popularizati da l'operatori per furnisce più larghezza di banda. Tuttavia, u prublema persiste cù u tempu, parlemu logicamente di a gamma Wi-Fi, qualcosa chì risolveremu solu andendu in marche di fiducia.
Principalmente stu prublema hè statu causatu da a fatale combinazione di u Cast integratu in Android, un Chromecast è TP-Link è router Netgear (frà altri). Hè faciule, basta à aghjurnà u Servizii Google Play (risolve u prublema com.google.process.gapps hà cessatu) nantu à u vostru terminal Android à a versione 11.9.74, vi lasciaimu in QUESTU PUNTU DI PUNTU u .APK chì vi aiuterà à scaricallu è aghjurnallu facilmente è rapidamente. In questu modu duvete smette di soffre di prublemi di saturazione in Wi-Fi.
Sianu the first to comment