Roborock, a cumpagnia specializata in u sviluppu è a produzzione di aspiratori domestici sia robotici sia senza fili, oghje hà introduttu u so novu aspiratore roboticu di gamma media è u pacchettu di basa autosvuotante, u Roborock Q7 Max +, u primu mudellu di a so nova serie Q.
Cù stu novu pruduttu, offre un intensu travagliu di aspirazione 4200PA in cungiunzione cù una spazzola di gomma durabile chì elimina a terra prufonda da i tappeti è i crepacci di u pavimentu. A spazzola di gomma hè assai resistente à l'intricatu di i capelli, facilitendu u mantenimentu. Inoltre, u Q7 Max+ scrubs and vacuums simultaneamente, esercendu una pressione constante di 300g è 30 livelli di flussu d'acqua per persunalizazione.
Accumpagnatu da u novu Auto-Empty Dock Pure svuota automaticamente u tank dopu ogni ciclu di pulizia, permettendu finu à 7 settimane di svuotamentu senza sforzu. Inoltre, per a prima volta in un mudellu Roborock, u cisterna d'acqua di 350 ml è a tazza di polvere di 470 ml sò stati cumminati per facilità d'usu.
U Q7 Max + hè dispunibule in biancu è neru per un RRP di € 649, mentre chì u robot Q7 Max, dispunibule ancu, hà un RRP di 449 €.
À u livellu tecnologicu, una nova funzione di mapping 3D integra mobili più grande, cum'è divani o letti, nantu à a mappa, in questu modu u spaziu di a casa hè megliu capitu. Permette ancu l'opzione di pulizziari convenientemente intornu à i mobili cun un toccu simplice nantu à l'app. Sempre basatu annantu à u sistema di navigazione laser PresciSense di Roborock, u Q7 Max+ mappa è pianifica una strada di pulizia efficiente, mentre chì vi permette di selezziunà u modu più convenientu, cumprese l'urganizazione è ancu i paràmetri di rutina persunalizati, cum'è a pulizia massima da a cucina dopu ogni pastu.
Sianu the first to comment