l schermi seranu i principali prutagunisti di i terminali i più caratteristici per i prossimi mesi. Un esempiu di questu hè u novu LG G6 chì principia à indicà modi grazia à tutte e perdite è teasers chì sò stati ghjunti in ste ultime settimane.
Alcuni spazi davanti chì sò occupati principalmente da i schermi, cum'è quellu di u LG G6 chì, quandu hè messu accantu à u LG G5, u flagship di a marca coreana di 2016, mostra chjaramente perchè parlu di a prominenza di i pannelli in questu annu 2017.
Una maghjina publicata nantu à Weibo mostra l'imminente flagship di LG, u so G6, versus G5 modulare di l'annu passatu. Sò schjarisce e differenze per una seconda chì hà lunette assai "spesse" (per ùn chjamà li grassi), è per una prima in cui ancu l'anguli di i schermi sò curvi.
Cet u dettagliu hè abbastanza particulare è ci mette ancu davanti à l'avvirtimentu di sì seriamu di pettu à un falsu, allora pigliemu qualchì pinzetta in sta nutizia per ùn fàci micca danni emotivi per via di l'interessu chì sta rotundità procura.
Un'altra di e peculiarità di u LG G6 hè u so furmatu 18: 9 per esse capace di ripruduce quelle serie televisive chì sò muntate cù quellu aspettu di rapportu. Ancu a risoluzione di u screnu hè una versione più alta di QHD, u 1.440 x 2.880.
Ci hè da nutà chì questu LG G6 hè statu presentatu da u designer industriale Torsten Valeur, in una forma di cullaburazione per dà a nota in questu sensu, postu chì seriamu di fronte à un disegnu propiu diversu da quellu di u Galaxy S8; un altru di i successi da LG per esse una vera alternativa quandu omu ùn vole micca passà per u bordu di i lati.
Un LG G6 chì si trova à quattru ghjorni da esse prisentatu à u Mobile World Congress 2017Vi mancherà l'appuntamentu?
Sianu the first to comment