U GPS sembra mai passà di moda, malgradu u fattu chì a maiò parte di l'utilizatori anu un smartphone, chì include dighjà sta pussibilità, è ogni volta cù u schermu più grande chì facilita a so visione, i GPS di cumpagnie rinumate cum'è TomTom ùn sò più presente, soprattuttu in u campu prufessiunale, induve a so efficacità, simplicità è aghjurnamentu ne facenu un arnese indispensabile. Cusì, TomTom hà iniziatu una promozione di carte senza vita per a so gamma TomTom Start, tramindui in a versione 42, cum'è 52 è 62. Cum'è sapete bè, l'unica differenza trà questi dispositivi hè a dimensione di u pannellu di u schermu.
Cusì, u 42 hà un schermu di quattru pollici, u 52 un schermu di cinque pollici è u 62 un schermu di sei pollici, essendu l'ultima opzione a più evidente per guidà, Quattru centimetri ponu esse un pocu corti in un GPS, chì a so funzione hè di facilità a navigazione, ùn ci lascia micca orbi. Inoltre, questi trè dispositivi anu un cuntrollu di velocità cù i so segnali memorizzati, per chì ùn passemu micca sopra l'acceleratore in ogni mumentu, un cumpagnu di viaghju perfettu per quelli chì passanu parechje ore in strada o chì volenu semplicemente guidà senza preoccupazioni o perde a bateria da u vostru smartphone.
TomTom hà dettu à l'ultima cunferenza di stampa chì hà e carte più precise nantu à u mercatu, include ancu accessori cum'è queste fotocamere chì leghjenu i segni è indicanu limiti di velocità, ma a funzione hè pagata, malgradu i trè mesi di forma gratuita. L'altra novità hè chì i trè dispositivi avranu aggiornamenti di carte gratuiti per a vita, megliu impossibile. A durata di a batteria in i dispositivi TomTom hè indiscutibile, è dinò a so durabilità è precisione se pensassi à cumprà un TomTom, forse hè ora per prufittà di a so prumuzione di carte gratuite.
Ùn sò ancu cumu aghjurnà TomTom gratuitamente?
Sianu the first to comment