Fotografà e persone hè un ottimu modu per catturà un'emuzione, ritrattà u sughjettu, è priservà i ricordi di i vostri cari.
Hè un generu fotografia assai faciule da ammaistrà, basta à avè una fotocamera è un mudellu dispostu. Cunvertisce i vostri ritratti in neru è biancu hè un ottimu modu per dà li un'atmosfera senza tempu è riduce l'effettu di e distrazioni di fondu. Oghje vi portu, u Tutoriale: Cumu piglià una foto in biancu è neru
Index
Aduprate a priorità di apertura
Piazzate u dial di a vostra camera in modu di priorità di apertura è dopu selezziunate una apertura larga. Questu vi aiuterà à sfocà u fondu per fà chì u mudellu si distingue veramente in a foto, se l'apertura hè troppu larga è alcune parti di u mudellu saranu sfucate, un numeru f più grande serà adupratu se necessariu. Poi aduprate u focu manuale o autofocus selettivu è focalizatevi nantu à l'ochji di u sughjettu chì questu serà a parte più impurtante di u colpu.
Selezziunate una lunghezza focale
A riduzione di l'ingrandimentu è l'usu di una lunghezza focale corta causeranu distorsioni di lenti è esageranu e caratteristiche di u sughjettu. Siccomu questu ùn crea micca grandi foto, pruvate à fà uni pochi di passi in daretu è poi zoomate per mantene tuttu in a so proporzione curretta.
Saltate a luce
Per creà una distribuzione equilibrata di a luce è evità ombre dure falà nantu à a faccia di u sughjettu, aduprate un riflettore per rimbalzà a luce indietro è eliminà l'ombre. Se ùn avete micca un riflettore, pruvate à sparà fora à l'ombra o in un ghjornu nuvolatu. In un post precedente avemu vistu u Tutoriale: Diversi modi per fotografià u muvimentu, Ùn mancate micca.
Evite di lampà l'ochji
Catturà u sughjettu chì lampa hè unu di i più grandi prublemi cù a fotografia di ritrattu, dunque se a vostra fotocamera hà una funzione di rilevazione di lampu, adupratela per assicurassi chì uttene una grande scultura. In alternativa, pudete aduprà u modu di ripresa cuntinua per piglià una seria di foto in rapida successione mentre sparate. Puderete dopu sceglie u megliu di tutta a corsa.
Affinate
Importa u vostru scultura en Serif PhotoStack, è selezziunate l'opzione Sviluppà in cima à u screnu è selezziunate u vostru scultura da a biblioteca in fondu. Cliccate nantu à l'opzione Presets da a paleta di mudificazione à a diritta di u screnu è dopu selezziunate l'opzione Affinate e Facce. Se vulete più cuntrollu nantu à affinà l'immagine, cliccate nantu à l'opzione iventi è dopu aprite u menu Dettalji. A funzione di maschera unsharp vi permetterà di sceglie a quantità di affilatura chì li applica.
Corregge l'esposizione
In a tabulazione iventi, Aprite u menù livelli. Per correggere rapidamente l'esposizione, pudete cliccà nantu à u buttone Livelli automatichi. Tuttavia, se vulete adattà manualmente, muvete i cursori sottu à u graficu istogramma finu à chì site soddisfattu di i risultati.
Eliminà e macchie
Se ci sò imperfezzioni in a vostra foto, cum'è macchie o peli stray, selezziunate u strumentu Riparazione Spot da a paleta di mudificà.Ajustate a dimensione di a spazzola in funzione di a dimensione di l'area prublema è poi stabilite l'opacità à 100%. Sceglite Guarisce da u Tipu da u menù à calata, è dopu cliccate nantu à l'area di u colpu chì vulete currege Apply. Se ùn site micca cuntentu di i risultati, aduprate u clone per rimpiazzà l'area prublema cù un altru campione da u vostru scultura.
Aghjunghje una pallottula
Per assicurà chì u fondu di u scultura ùn distrae micca u so scopu principale, pudete scurisce l'aghjunghjendu una vignetta. Entre in a tabulazione taliata, in u menu di lenti, è dopu cliccate nantu à a freccia accantu à a lente Vignette. Ajuste u slider Intensità per rinfurzà l'effettu è u slider Puntu mediu per decide chì parte di l'imaghjina copre.
Cunvertisce in biancu è neru
In a tabulazione Presets ci sò tunnellate d'opzioni veloci per cunvertisce a vostra foto in neru è biancuTuttavia, se vulete più cuntrollu nantu à a cunversione, andate in a tabulazione taliata è selezziunate Negru è biancu. Quì truverete una mansa di cursori chì permettenu di adattà i toni di culore di l'imagine. Pruvate cù l'ajustamentu di ognuna di elli finu à ottene l'effettu desideratu.
Salvà è esporà
Quandu avete finitu di edità, cliccate nantu à a tabulazione Share In cima di u screnu, una scatula apparerà dumandendu se vulete salvà a vostra foto, allora fate cliccà Sì. Avà pudete esportà l'imagine da PhotoStack è salvalla torna in u vostru urdinatore. Basta selezziunà una destinazione di salvamentu è dopu sceglite da un seria preselezzioni simplici dimensione è qualità prima di cliccà Esporta.
Share on Facebook
À. Ì Www.facebook.com è crea un contu o accede à u vostru prufilu esistenti. In a vostra pagina di prufilu, cliccate nantu à l'opzione di foto in cima, è dopu cliccate Aggiungi foto. Quì pudete sparte a vostra foto cù una descrizzione è tagialla cù u locu induve l'avete presa è a persona in a foto.
Più infurmazione - Tutoriale: Diversi modi di fotografià u muvimentu
Sianu the first to comment