Unu di i prublemi chì Android hà sempre affruntatu praticamente da quandu hè ghjuntu in u mercatu, hè stata a cumpatibilità cù i dispositivi induve hè installatu, postu chì ùn hè micca cuncepitu specificamente per hardware specificu, cum'è u casu cù iOS d'Apple è l'iPhone. Questu, è micca altru, hè u prublema principale chì i produttori affrontanu quandu aghjurnanu i so dispositivi à e nuove versioni, dapoi ùn anu solu da ottimisà a versione Android à i so dispusitivi, ma anu ancu da aghjustà u felice stratu di persunalizazione.
Ma ancu cusì, pudemu sempre truvà un malfunzionamentu, sia per via di a versione Android chì ùn hè micca stata cumpletamente ottimizzata per u nostru mudellu di terminale, sia per via di u stratu di persunalizazione. Unu di l'errori più cumuni tocca tramindui l'applicazioni è u funziunamentu di u terminal. In questu articulu avemu da focalizà nantu à Arregistisce l'errore "U prucessu com.google.process.gapps hà cessatu", un errore chì in a maiò parte di i casi ùn ci permette micca di scaricà l'applicazioni da Google Play Store.
Stu errore hà cuminciatu à apparisce in Android Kitkat 4.4.2 è da tandu pare chì i tippi di Google ùn si sianu primurati di truvà una suluzione chì ùn impone micca à l'utilizatori di ricorre à l'internet, postu chì ancu in l'ultime versioni di Android At u mumentu di a scrittura di st'articulu simu in Android 8.0 Oreo, hè sempre un prublema più cà ricurrente in parechji terminali. Quì sottu vi offremu diverse soluzioni à stu prublema, evitendu a soluzione più drastica in ogni momentu chì cunsiste à resettà duramente u dispusitivu è cancellà tuttu u so cuntenutu.
Index
Sguassà a cache di l'applicazione chì ci dà prublemi
Se questu errore si verifica regolarmente ogni volta chì aprite un'applicazione, hè probabile chì l'applicazione stessa sia quella cascà cù u sistema, allora a prima azzione chì duvemu fà hè cancellà u cache di questu.
Per cancellà a cache di l'applicazione, basta à andà in Impostazioni> Applicazioni è selezziunà l'applicazione in questione. Cliccendu annantu, ùn andemu micca in fondu è cliccate nant'à Clear cache.
Cacciate l'ultime app chì avete installatu
Quandu truvemu u prublema in una applicazione chì era stata installata nantu à u nostru dispositivu per un pezzu, hè assai pussibule chì sia in u l'ultima applicazione chì avemu installatu, qualcosa chì purtroppu hè abbastanza cumunu in Android.
Per risolve stu prublema operativu, a prima cosa chì duvemu fà hè disinstallà l'app, sia direttamente attraversu Impostazioni> Applicazioni, sia attraversu un'applicazione di terze parti chì ci permette di fà sta funzione.
Sguassate l'ultime aghjurnamenti chì avete scaricatu
Se da quandu avemu installatu l'aghjurnamentu di l'applicazione, hà cuminciatu à mostrarci stu missaghju, u prublema si pò truvà in u ultima aggiornazione di l'applicazione chì avemu installatu, dunque per scartà i prublemi, a prima cosa chì duvemu fà hè di disinstallà l'aggiornamenti.
Per disinstallà l'aggiornamenti, tornemu à Impostazioni> Applicazioni è selezziunate l'applicazione in questione. In cima, truvemu l'opzione Forza fermata è Disinstallà l'aghjurnamenti. Selezziunendu quest'ultimu, u nostru dispositivu eliminerà ogni traccia di l'ultimu aggiornamentu è lasciarà l'applicazione cume era à u principiu, quandu hà funzionatu currettamente.
Resettate e preferenze di l'app
L'ultima soluzione chì prupunimu, prima di entre in chì serà forse a surghjente di u prublema è chì ùn hè micca ligatu à l'applicazioni direttamente, ma à u sistema, pudemu resettà e preferenze di l'applicazione. Per resettà e preferenze di l'applicazione andemu in Impostazioni> Applicazioni è cliccemu nantu à a tab Tutti.
Dopu, andemu à u menu situatu in l'angulu in alto à destra di u schermu, rappresentatu da trè punti verticali, è selezziunate Resettate e preferenze. Prima di cunfirmà u prucessu, Android ci mostrerà un missaghju chì cunferma chì e preferenze di tutte l'applicazioni disattivate, notifiche di applicazioni disattivate, applicazioni per azzioni predefinite, restrizioni di dati in background per l'applicazioni è tutte e restrizioni di permessi.
Una volta chì avemu realizatu stu prucessu, è avemu verificatu cumu l'applicazione chì ci hà datu prublemi hà travagliatu di novu, duvemu torna stabilisce i paràmetri chì individualmente Ogni applicazione avia, cume pò accede à u locu, dati mobili ...
Elimina i dati da i servizii Google Play
Se dopu avè pruvatu tutte l'opzioni precedenti, tuttu pare indicà chì u prublema ùn risiede micca in l'applicazioni stesse, ma chì u truvemu in i servizii Google Play. Google Play Services hè l'applicazione di sistema Android chì permette di avè tutte l'applicazioni di u sistema sempre aggiornatu è assicuranu ancu chì tutte l'applicazioni sianu sempre aggiornate à l'ultima versione dispunibile.
Esecutendu stu prucessu, tutte e preferenze è impostazioni stabilite in Google Play seranu cancellate ristabilisce i paràmetri predefiniti. Per cancellà i dati da i servizii Google Play, andemu in Impostazioni> Applicazioni è cliccemu nantu à Google Play Services. Dopu andemu à Eliminà i dati, in a sezione di Archiviazione è cunfirmemu l'eliminazione di tutti i dati da sta applicazione permanentemente.
Dispositivu di resettazione di fabbrica
Se nimu di sti metudi ùn risolve u prublema com.google.process.gapps, hè pussibile, ancu improbabile, chì u prublema sia in ultimu aghjurnamentu di u dispusitivu ricevutu, dunque per scartallu, duvemu resettà in fabbrica u dispositivu. Esecutendu stu prucessu, u dispositivu tornerà à a versione originale di Android cù a quale hè ghjuntu à u mercatu.
Per ristabilisce a configurazione di fabbrica di u dispositivu, duvemu andà in Impostazioni> Salvà è resettate è selezziunate l'opzione di resettazione di dati di Fabbrica Questu prucessu eliminerà tutte l'applicazioni, oltre à tutte e foto è dati chì si trovanu in u terminal, dunque prima di tuttu duvemu fà una copia di tutti i dati chì vulemu tene, in particulare e fotografie è i video chì avemu fattu cù u dispusitivu, dapoi più tardi ùn ci serà manera di ritruvalli a posteriore, per parechje applicazioni chì testemu.
Una opzione per fà sta copia hè di inserisce un carta di memoria nantu à u dispositivu è sposta tutte l'imaghjini è i video, è ancu i dati, chì vulemu tene, per avè li torna à a manu quandu ripristinemu u dispositivu.
Salutu, aghju stu errore ma ùn mi permette mancu d'entrà in i paràmetri o in ogni locu perchè u messagiu apparisce di novu ... s'ellu hè in i paràmetri ... i paràmetri si sò fermati ... è cusì cun tuttu ciò chì provu à entre. Dunque a soluzione chì date in questu foru ùn hè micca valida per mè. Ci hè una formula per resettà a tableta di fabbrica senza avè da entrà alcuna opzione? perchè ùn vedu nisuna altra suluzione ... se ne cunniscite ne apprezzu se pudessi aiutami
Sò d'accordu cù u cummentariu precedente, è a spiegazione ch'elli danu hè ancu illogica perchè se u prublema hè chì ùn dà accessu perchè l'applicazione hè stata fermata, hè assurdu ciò chì dite perchè cumu si entre per cancellà i dati cache, se ogni applicazione dice a listessa cosa,
Sò d'accordu cù u cummentariu precedente, è a spiegazione ch'elli danu hè ancu illogica perchè se u prublema hè chì ùn dà accessu perchè l'applicazione hè stata fermata, hè assurdu ciò chì dite perchè cumu si entre per cancellà i dati cache, se ogni applicazione dice a listessa cosa, mmmmm