Samsung admet conèixer que els reemplaçaments de el Galaxy Note 7 també exploten

Samsung

Tornem amb la història que no acaba, els Samsung Galaxy Note 7 que no deixen de cremar. Fa uns dies informàvem que un Galaxy Note 7 va calar foc uns instants abans de l'enlairament d'un vol als Estats Units d'Amèrica, però totes les alarmes van saltar quan les informacions apuntaven que es tractava d'un dispositiu ja reemplaçat, és a dir, un dispositiu que suposadament era fora del risc d'explosió. En atenció a les darreres informacions, sembla que l'empresa sud-coreana coneixia el fet que alguns dels seus dispositius de reemplaçament també estaven explotant, pel que sembla una història lluny dacabar i que està afectant el prestigi de la companyia.

Són tres, almenys que sapiguem, els dispositius Galaxy Note 7 de Samsung que han patit combustió espontània tot i considerar-se dispositius segurs, és a dir, són dispositius que provenen del programa de reemplaçament. Segons filtracions, Samsung no ha tingut la intenció més mínima de comunicar que coneixia l'explosió d'aquests dispositius de reemplaçament. Un afectat per l'explosió del dispositiu suposadament ja reemplaçat, va mantenir contacte amb els serveis de Samsung, i sembla que per error va rebre un missatge que s'havia d'adreçar a una altra persona i que vam copiar:

Just ara m'encarrego d'això. Puc intentar aturar-ho si pensem que li donarà importància, o deixem que segueixi amb l'amenaça i veiem si finalment ho fa.

Sembla que aquest missatge és el que l'encarregat d'atendre l'usuari afecta, Michael Klering, estava enviant els seus superiors per dilucidar sobre com solucionar la situació. Klering, davant d'aquests estranys moviments de Samsung, es nega a lliurar a la companyia el dispositiu perquè sigui analitzat.

Mentrestant, els Samsung Galaxy Note 7 segueixen explotant i representant un perill per a la salut pública, ja siguin els reemplaçats o els teòricament defectuosos.

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

1. Responsable de les dades: Miguel Ángel Gatón
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

1.   Bety va dir

Hi ha perill amb els Samsung galàxia s7 ??