Google hà ghjustu publicatu i dati di espansione per u so sistema operativu, è e prospettive sò sempre di più buie. Ancu se tuttu hà indicatu chì Google hà da cumincià à mette misure per risolve a distribuzione irregulare di u so sistema operativu, avemu trovu una ridicula integrazione di Android 7.0 Nougat in i dispositivi, è questu hè solu u 0,4% di i dispositivi Android in u mercatu gestisce l'ultima versione di u sistema upirativu Google, chì implica una chiara mancanza di livelli è misure di sicurezza. In questu modu, i casi di adware è furti di dati persunali attraversu u software Android crescenu.
Fondamentalmente questu 0,4% di dispositivi Android 7.0 Nougat hè rapprisentatu da dispositivi Nexys è alcuni ROM cucinati chì l'utenti si precipitanu à installà nantu à dispositivi supportati. Tuttavia, Android KitKat è Android Lollipop, cù 24% è 23,2% rispettivamente, sò e versioni predominanti di u sistema upirativu, ghjustu daretu à Android 6.0 Marshmallow cù un 26,3% micca insignificante.
Cumu dicemu, tuttu era abbastanza eccitante, considerendu chì Android 6.0 hè statu assai bè ricevutu se tenemu in considerazione u restu di i sistemi operativi di a cumpagnia. Ma Android 7.0 pare avè stallatu à limiti insospettati, sottorepresentati in menu di l'1% di i dispositivi mobili in Android.
Insistimu chì i sistemi operativi ùn sò micca tutte e funziunalità, a sicurezza hè a bandera principale di l'ultimi anni, è in questu, Android hè deludente. Puderiamu culpà a piscina mobile, hè vera chì i dispositivi low-cost sò sempre più predominanti in Android, ma una parte immensa di a colpa hè di e cumpagnie, ancu Samsung rifiuta di aghjurnà i dispositivi, senza allegà ragioni logiche, rifiutendu l'investimentu in i so divisione di software al di là di l'adware chì imballanu nantu à tutti i so dispositivi. Una volta di più, sò e cumpagnie di telefunini è l'imprese elettroniche chì trattenenu l'avanzamentu di Android.
Sianu the first to comment