Ripetemu torna: l'avvene di l'automobile passa per i veiculi elettrichi. Ci hè dighjà tante imprese in l'industria interessate à stu settore chì hè impussibile di vultà in daretu. In più, cumpagnie cum'è u lussuosu Lamborghini anu presentatu e so ultime novità cuncettu in cullaburazione cù dui laboratorii MIT (Stitutu di Tecnulugia di Mass). U risultatu hè statu Lamborghini Terzo Millennio, una visione di a supercar di l'avvene.
Lamborghini vole ricreà a so visione di l'avvene ma senza perde i so segni distintivi in quantu à u cuncepimentu. Dunque, questu Terzo Millennio hà quella aura spaziale chì tutte e supercar italiane danu in strada. Avà, u scopu di stu prughjettu hè di ottene novi risultati in 5 duminii: sistemi di conservazione di l'energia, materiali innovativi, sistema di propulsione, cuncepimentu visionario è emozione. È i primi dui sò incaricati da i dui laboratorii MIT.
U primu di elli, u Dipartimentu di Chimica è direttu da u Prufessore Mircea DincaPruvanu à ùn avè micca aduprà batterie convenzionali è aduprà supercondensatori per offre abbastanza energia per pudè spustà un supercar di ste caratteristiche. In listessu modu, un'altra di e sfide di u prufessore Dinca hè di ghjunghje à una squadra chì ùn invechja micca cù u tempu è chì a so usura sia minima. In listessu modu, vulete mette ogni rota cù u so propiu mutore elettricu è cusì pudè dà un torque megliu.
D 'altra banda, Dipartimentu di Ingegneria Meccanica guidatu da u Prufessore Anastasios John Hart Stanu travagliendu per piglià u cuncepimentu di u Lamborghini Terzo Millennio à u prossimu livellu. A cumpagnia taliana vole cuntinuà à scumette nantu à a fibra di carbone. Tuttavia, ciò chì vulete ottene hè chì tuttu u chassis di u veiculu sia un spaziu per immagazzinà l'energia. Ancu, attentu, perchè u più interessante hè l'usu di a nanotecnulugia per chì u Lamborghini Terzo Millennio hà a capacità di riparazione da sè; vene à dì, averebbe monitori di statutu spargugliati in tuttu u veiculu à circà ogni malformazione.
Infine, u sensu hè assai impurtante per Lamborghini. È u Terzo Millennio ùn deve micca abbandunà quella caratteristica di l'impresa guidata da Stefanu Domenicali. Cusì Daria ancu un sonu assai spurtivu à questu vittura cuncettu.
Sianu the first to comment