Attualmente se vulemu edità e foto o creà disegni, in l'ecosistema Mac, pudemu truvà diverse alternative, sia libere cum'è GIMP o pagate cum'è Photoshop. Ma in più, avemu ancu à a nostra dispusizione Pixelmator, un'applicazione chì hè stata appena rinuvata è à a quale sò state aghjunte nuove funzioni è u cognome Pro hè statu aghjuntu.
A principale differenza chì a versione pro di Pixelmator ci offre cù a versione tradiziunale, a truvemu in quella versione più prufessiunale utilizza l'apprendimentu automaticu è l'intelligenza artificiale per eseguisce alcuni di i compiti cum'è a selezzione di fondo è alcuni strumenti di editazione di immagini.
Pixelmator hè un editore di foto indistruttivu, vale à dì, funziona cù strati, dunque pudemu applicà un gran numeru d'elementi è modifiche à l'immagine senza alterà l'uriginale. A finestra di travagliu ci offre un'interfaccia assai più pulita induve i pannelli chì usamu di solitu sò piattati è chì cumpariscenu quandu facemu scorrere u mouse nantu à a parte di u schermu induve si trovanu, lascendu assai più spaziu per l'immagine chì avemu trattatu in quellu mumentu.
Pixelmator hè cumpatibile cù u furmatu adupratu da Photoshop per guardà i strati, .psd, cusì pudemu apre ogni tipu di fugliale creatu cù a piattaforma Adobe in Pixelmator. A volte, secondu i caratteri aduprati, i risultati lascianu assai à desiderà, soprattuttu se a versione di Photoshop aduprata hè vechja, ma di regula i risultati di l'importazione sò più chè soddisfacenti.
Sta nova versione, chì Hà un prezzu di 59 euro, hè dispunibule direttamente attraversu u Mac App Store è secondu. L'usu chì femu di Photoshop, sta nova applicazione pò diventà u sustitutu perfettu, à un prezzu assai più bassu di ciò chì Adobe ci offre cù Photoshop.
Sianu the first to comment